Termeni și condiții

Te rugăm să citești termenii și condițiile cu atenție. Informațiile menționate mai jos reglementează utilizarea de către tine a site-ului www.complice.ro. În cazul în care nu ești de acord cu oricare dintre punctele prezentate, te rugăm să încetezi utilizarea acestui site.

Îți mulțumim că ai ales să fim complicele tău!

                                                                                                                                                                    Echipa Complice

 

Definire termeni

  • „Client” – reprezintă persoana care cumpără voucherul
  • „Beneficiar” – persoana căreia i-a fost oferit cadoul sub formă de voucher și care poate desfășura activitățile înscrise pe acesta.
  • „Partener” – reprezintă persoana juridică sau fizică cu care SC COMPLICE 4JOY SRL colaborează pentru prestarea serviciilor.
  • „Voucher” –  certificat care atestă contravaloarea activităților ce urmează a fi desfășurate de către beneficiar
  • „Validitatea voucherului” – reprezintă perioada de timp dintre momentul cumpărării acestuia de către client și momentul maxim până la care beneficiarul poate să desfășoare fiecare din activitățile incluse.
  • „Activitatea” –  prestația unui partener inclusă pe voucher
  • „Pachet”  – una, două sau mai multe activități combinate

 

 

1)      Obținerea voucherului

  • Pentru a putea intra în posesia voucherului, este necesară autentificarea sau înregistrarea pe site cu un cont nou.  Odată autentificat pe site, utilizatorul poate alege cel mai potrivit cadou pentru persoana pe care și-a propus să o surprindă
  • Prin apăsarea butonului Adaugă în Coș, poziționat în dreptul fiecărui produs, acesta este selectat și introdus automat în Coșul utilizatorului
  • Până la finalizarea comenzii, se pot face modificări asupra conținutului coșului de cumpărături
  • În funcție de modalitatea de livrare pentru care s-a optat, Clientul poate primi voucherul atât electronic, cât și prin curierat standard sau curierat rapid (livrare în toată țara), caz în care se aplică taxele de livrare aferente. Pentru comenzile cu plata ramburs, livrarea prin curier este obligatorie
  • Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.complice.ro implică automat acceptarea termenilor și condițiilor generale

 

2)        Validitatea voucherului

  • Validitatea unui voucher diferă în funcție de pachetul selectat si este menționată in clar, in fiecare caz in parte.
  • Programarea pentru desfășurarea activitățiilor se va face de către Beneficiar online, telefonic sau prin mail, conform instrucțiunilor menționate pe voucher
  • Pentru a beneficia de ele, toate activitățile trebuie desfășurate înainte de data expirării inscripționată pe voucher
  • Pentru a fi validată programarea, Beneficiarul trebuie să pună la dispoziție datele sale de contact, precum și numărul / codul voucherului
  • Neutilizarea voucherului în perioada de validitate alocată duce la inactivarea acestuia. În acest caz, contravaloarea voucherului nu poate fi returnată
  • Perioada de valabilitate nu poate fi extinsă sau modificată

 

3)      Modalitatea de plată

Voucherele promovate pe www.complice.ro pot fi achiziționate de către Client alegând una din modalităţile de plată oferite:

  • Numerar, la livrare (sistem ramburs)
  • Prin transfer bancar
  • Plata prin card

 

4)      Costurile de livrare

Aceste costuri pot varia în funcție de modalitatea de livrare pentru care se optează:

  • Electronic (fără costuri suplimentare)
  • Curierat standard (plătind suplimentar eventualele taxe și costuri de transport)
  • Curierat rapid (plătind suplimentar eventualele taxe și costuri de transport, precum și taxa de urgență)

 

5)      Schimbarea și returnarea voucherului

  • Clientul poate cere schimbarea pachetului primit cu orice alt pachet disponibil la momentul solicitării pe site-ul www.complice.ro. Schimbarea pachetului aferent voucherului este realizabilă doar dacă activitățile incluse în pachet nu au fost consumate și nici nu s-au făcut programări viitoare pentru ele
  • Daca valoarea noului pachet este mai mica, in primele 30 de zile i se va returna Clientului diferenta de pret. Daca valoarea noului pachet este mai mare, Clientul va trebui sa achite diferența de pret
  • După schimbare, noul pachet preia perioada de validitate a pachetului inițial
  • Sunt permise oricâte schimbări, doar în perioada de validitate, prima fiind gratuită. De la a doua schimbare se percepe o taxa de 25 euro / schimbare. Taxa conține TVA
  • Voucherul poate fi returnat în 30 de zile calendaristice doar dacă perioada acestuia de validitate nu a expirat, iar activitățile incluse în pachet nu au fost consumate și nici nu s-au făcut programări viitoare pentru ele
  • Pentru schimbarea / returul voucherului este necesară completarea de catre client a formularului de retur / schimb numai dupa autentificare pe site-ul www.complice.ro

 

6)      Pierderea / Deteriorarea voucherului

În cazul pierderii sau deteriorării voucherului, clientul are posibilitatea fie de a-l descărca din contul său, fie de a solicita eliberarea unui nou voucher (fizic) contra cost, livrat prin curierat standard sau curierat rapid.

 

Reclamații

  • SC COMPLICE 4JOY SRL își asumă responsabilitatea în fața Clienților care utilizează site-ul doar în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții
  • Pentru orice tip de feedback, așteptăm să fim contactați la numărul de telefon afișat pe site sau la adresa contact@complice.ro

Drepturi de autor

  • Toate informatiile ce apar pe acest site sunt proprietatea COMPLICE 4JOY SRL.
  • Imaginile, logo-urile, siglele, articolele și materialele video prezente pe site se află sub proprietatea SC COMPLICE 4JOY SRL
  • Nu este permisă sub nici o formă și pe nici un mediu copierea sau reproducerea, fără acordul nostru scris, a elementelor care aparțin conceptului „Complice” (imagini, sigle, logo-uri, materiale video, articole).

Notă: 

  • Notăm că termenii și condițile generale precum și politica de confidențialitate pot fi actualizați fără o notificare prealabilă, iar schimbările vor fi afișate în această pagină.
  • Nu se garanteaza ca produsele sunt in permanenta in stoc, chiar daca apare inscriptia „in stoc”.
  • Orice întrebare, sugestie sau recomandare privind termenii și condițiile de mai sus este binevenită. Ne dorim să fim cât mai transparenți cu clienții noștri, tocmai de aceea așteptăm sugestiile tale la adresa contact@complice.ro sau prin completarea formularului de contact de pe www.complice.ro.